Gratulujeme. Je sice konzervativní, ale vypadá výborně. Stojí na platformě páté generace Golfu s o sedm centimetrů delším rozvorem, takže by už neměla mít takový problém s místem pro pasažéry vzadu, které bylo její největší slabinou. Povyrostla o pár čísel ve všech směrech a ani s 560litrovým kufrem (o 30l větším) to nebude špatné.
Začne se rovnou se šesti motory, čtyřmi benzíňáky 1,4 MPI, 1,6 MPI a šestnáctistovkou a dvoulitrem s přímým vstřikem FSI. Šetřílci si budou moci vybrat ze dvou turbodieselů, 1,9 TDI PD a nového dvoulitru TDI PD.
Poprvé ji uvidíme začátkem března v Ženevě. Kdo se nemůže dočkat, může jít na číhanou na dálnici mezi Prahou a Mladou Boleslaví, kde ji občas v noci testují.